welcome readers :) FOLLOW | DASHBOARD

Sila Like ツ

aku tak kasi mmbe dgan dia ?

FATEN : bile mase aku ckap dgan mika yg aku tak kasi dia membe dgan kau . ckap tue agak agak lhaa . kau ingt aku kesah sangat kea dia nak membe dgan sape ! sikit punn aku tak kesah lhaa . dia kann mmg membe BAIK kau . and kau yg buad keputusan tak nak membe dgan aku lagi kann . UP TO YOU ! aku da mmg cukup saba dgan prangai kau . yg aku sound kau smlam tue cz ad sbb aku buat cm tue .


MIKA : kau asal ckap dpan aku lain , dpan faten lain eh ? aku tak tahu knape dgan kau . asal kau nak jage hati membe BAIK kau kea ? eh , nak ckap dpan dpan lhaa . jangan jadi TALAM DUA MUKA ! dlam FB SEMBANG kuat lhaa . lain kali ckap dpan dpan . ad kea aku ckap dgan kau jangan membe dgan faten ? aku rase tak dea doe . kau yg ckap sndry cm tue dkat aku . pastue dpan faten lain plak kau ckap ! doe ! jangan cte KELING lhaa doe .



MIKA AND FATEN : kalo korng tak puas hati lagi ckap dpan dpan jangan dlam FB jea lebeh !