welcome readers :) FOLLOW | DASHBOARD

Sila Like ツ

Ya allah , kau kuat kann aku :'(


Ya Allah , knape dgan aku nyh . Aku rase nak nagis jea . Hati aku rase tak tenang . Mungkin psal pet bro aku :( . Aku tak tahu knape dgan die . Tibe-2 jea tak nak reply IM aku . Tak kann gf die yg online kann . Kalo betul gf die yg online die msty bole ckap dgan aku . Tp nyh die snyap jea . Abang , knape dgan abang ? :'( Hm hari nyh da 2 kali aku post psal die . Aku sedih bile aku chat die , die tak reply . Aku nyh semak kea ? Hm aku perlu kann die untuk aku happy . Die jea yg paham aku . Aku tahu aku baru jea knal die . Tp die bole buad aku happy . Die suke buad lawak . Aku happy bile die ade . Msty korang pelik kann dgan aku . Main sayang gile dgan abang angkat aku . Korang tak tahu die lhaa bnyak-2 abang angkat aku yg pndai jage aku . Mybe die nak exam kot sbb tue die tak reply aku IM die . Abang , kalo adek ade buad salah adek minta maaf eh kalo adek ade buad salah . Takpe lhaa adek tggu abang hari jumaat nyh okay . Sbb abang last exam jumaat nyh kann . Adek harap abang cari adek . Adek tggu abang . K lhaa adek da tak larat nak taip lagi . Sbb air mata asyik kua jea . Adek betul-2 rindu kann abang . Adek perlu kann abang :'( . Abang jage diri elok-2 eh . Bye :'( .

Adek sayang abang :'(