welcome readers :) FOLLOW | DASHBOARD

Sila Like ツ

Hang new year ♥

Semalam hang new year mmg best gile lahh . Ramai gile org . Smpai kiteorang nak jalan punn susah . Terpakse lahh aleep rempuh dorang . Aku pegang tgan aleep then aleep rempuh . Kecik pegi pgang tgan aku . Kite bersambung-2 lahh kann . Yg lagi best mase nak dkat balik . Lepak ramai-2 dkat tangga pavi dgan jeyha , aleep , ewan , nureen , qistina and mmbe-2 ewan . Mmg best gile lahh . Semua otak da gile-2 da mase tue . Sedap kann kau sanda dkat aku aleep . Kau tak payah nak ber BABY-2 dgan aku sngat taw :) . HAHA , Smpai nureen ckap aku dgan kau da macam couple . So sweet . HAHA . Aleep asyik bahan nureen je . Kesian lahh die aleep . Tak baik taw aleep . HAHA :D . Btw , aleep , ewan and mmbe-2 die thanks sngat-2 hanta aku and adek angkat aku balik . Aku terharu gile lahh . HAHA . Sayang korang sngat-2 .

ILOVEYOU KAWAN